Av CF-Wesenberg
Magasinet er laget blottet for kommersiell påvirkning. Alle som bidrar gjør dette under forutsettning av at de står helt fritt. Dette gjør sitt til å inspirere og gir mulighet for fotografer og stylister til å jobbe ut konsepter de tradisjonelle Norske magasinene ikke tør å publisere. Fjords skal være noe som bryter med all tradisjonell tankegang. Et ambisiøst mål, men har de klart det ?
<p>
Nummer 2 er nærmere dette målet enn nummer 1. De fleste forstå seg på`erespådde at dette bare er nok et lite blaff. Kraften og kreativiteten til bidragsyterne er imidlertid så sterk at Fjords kan se ut til å bli et levedyktig prosjekt. Jeg savner litt mer diskré informasjon underveis. Det å kritisere innholdet bli like dumt som å anmelde en utstilling med Munch og tegninger fra en barnehave for å konkludere med at dette var dårlig
<p>
Fjords er en orgien j jævlig bra bilder og styling, hvor vi kjenner at redaktørens pust har sivet gjennom sidene. Mange har latt seg inspirer av Per H sin utrolige driv og evne til å betrakte verden med kritiske øyne. Om en bilde serie er ironisk ment, funger den også mottsatt. Det er vel her mye av styrken I Fjords ligger. Felles for bidragsyterne er at de ikke er redde for å tro på egne ferdigheter og sette dem ut i live.
<p>
De som ikke forstår Fjords, fordi innholdet ikke appellerer, vil muligens ha skiftet mening når ideène dukker opp i kommersiell bruk. Per Hemly viser bl.a en blodig Morten Harket. Et bilde som han tok for 6 år siden, som ingen ville trykke. I dag spiller a-ha på samme type virkemidler når de markedsfører seg som lik I sin siste video !
<p>
Den positive mottagelsen har resultert i en økning av distribusjon for Fjords nummer 2 i Norge. Fjords vil fra nå av være å få kjøpt i 7-eleven og Select Service Partner, i tillegg til Narvesen. Internasjonal distribusjons I Italia, uk, canada, kroatia, danmark, og sverige!
<p>
For mer informasjon,
kontakt Joakim Nilsen
på 93659546
Magasinet er laget blottet for kommersiell påvirkning. Alle som bidrar gjør dette under forutsettning av at de står helt fritt. Dette gjør sitt til å inspirere og gir mulighet for fotografer og stylister til å jobbe ut konsepter de tradisjonelle Norske magasinene ikke tør å publisere. Fjords skal være noe som bryter med all tradisjonell tankegang. Et ambisiøst mål, men har de klart det ?
<p>
Nummer 2 er nærmere dette målet enn nummer 1. De fleste forstå seg på`erespådde at dette bare er nok et lite blaff. Kraften og kreativiteten til bidragsyterne er imidlertid så sterk at Fjords kan se ut til å bli et levedyktig prosjekt. Jeg savner litt mer diskré informasjon underveis. Det å kritisere innholdet bli like dumt som å anmelde en utstilling med Munch og tegninger fra en barnehave for å konkludere med at dette var dårlig
<p>
Fjords er en orgien j jævlig bra bilder og styling, hvor vi kjenner at redaktørens pust har sivet gjennom sidene. Mange har latt seg inspirer av Per H sin utrolige driv og evne til å betrakte verden med kritiske øyne. Om en bilde serie er ironisk ment, funger den også mottsatt. Det er vel her mye av styrken I Fjords ligger. Felles for bidragsyterne er at de ikke er redde for å tro på egne ferdigheter og sette dem ut i live.
<p>
De som ikke forstår Fjords, fordi innholdet ikke appellerer, vil muligens ha skiftet mening når ideène dukker opp i kommersiell bruk. Per Hemly viser bl.a en blodig Morten Harket. Et bilde som han tok for 6 år siden, som ingen ville trykke. I dag spiller a-ha på samme type virkemidler når de markedsfører seg som lik I sin siste video !
<p>
Den positive mottagelsen har resultert i en økning av distribusjon for Fjords nummer 2 i Norge. Fjords vil fra nå av være å få kjøpt i 7-eleven og Select Service Partner, i tillegg til Narvesen. Internasjonal distribusjons I Italia, uk, canada, kroatia, danmark, og sverige!
<p>
For mer informasjon,
kontakt Joakim Nilsen
på 93659546